Produktfotografering
Produkter måste ju fotograferas. Frilagt eller i miljö eller studio-stilleben.
Personligen tycker jag bäst om att få produkterna i miljö. Det ger en bättre känsla i bilden och visar på att den används - vilket ju är syftet med produkter
Men dom behöver ju också kunna kastas in i olika sammanhang och då är friläggning helt utmärkt.
